Wat doet de Stichting High Hopes ?

Waar het 6 jaar geleden begon met hulp voor de feestdagen, zoals Kerst en Pasen, willen we nu als Stichting het hele jaar door gezinnen voorzien van hulp. Maar het belangrijkste blijft inderdaad de feestdagen ! Ik hoor u al denken : “Wat doet de Stichting anders dan de Voedselbank ?” Stichting High Hopes gaat zorg op maat verzorgen. De gezinnen komen persoonlijk langs en schrijven zich in. Op het formulier kunnen zij aangeven waar zij het meeste behoefte aan hebben. Denk hierbij aan speciale tandpasta, wasmiddel, maandverband, bepaalde shampoo ed. Veel gezinnen hebben huisdieren, denk dus aan voer, vooral voor oudere huisdieren. Vitamines voor kinderen, dingen waar het gezin normaal gesproken het eerst op bezuinigd. In een persoonlijk gesprek kunnen zij hun problemen toelichten en dan gaan wij als Stichting kijken of er hulp geboden kan worden en in welke vorm dat gedaan wordt. High Hopes zet zich dus ook in voor pakketten op maat. Anders dan voorafgaande jaren is dat de gezinnen nu het hele jaar door hulp krijgen. Helaas zal dit in het begin niet elke week zijn, zoals de voedselbank. Maar met de feestdagen hoeven zij in ieder geval geen extra kosten te maken. En hopelijk gaat het ons lukken extra hulp te bieden wanneer bijv. de kinderen jarig zijn. Maar nogmaals we zijn afhankelijk van giften, dus van U! We zijn blij met welke vorm dan ook. Het kan in natura zijn, zoals eten, verzorgingsproducten etc. Maar u kunt ons ook financieel ondersteunen. Daar waar u zich goed bij voelt of uw budget het toelaat. Wij zijn als Stichting met elke vorm van donatie geholpen en blij.
Wat doen wij