Vrijwilligers

Een Stichting kan niet zonder hulp. Wij draaien op vrijwilligers en iedereen heeft bij ons een taak. We hopen dat er snel uitbreiding nodig is, want dat betekent immers dat het goed loopt. Natuurlijk zijn we altijd in voor verbetering en opbouwende kritiek. Dus mocht je ons iets willen laten weten, neem dan gerust contact met ons op. Ben je enthousiast geworden en wil je je aansluiten in ons team ? Vul dan het contactformulier in en ik nodig je uit voor een gesprek. Dan kijken we of onze neusjes dezelfde kant uit staan en of je in ons team past. We zijn heel serieus in ons werk, maar als team moeten we er wel voor hoeden dat het leuk en gezellig blijft. Het kan best zwaar zijn. Misschien niet lichamelijk maar wel emotioneel. Dus het voornaamste is wel dat je open en eerlijk bent !
Vrijwilligers