Wat krijgen de gezinnen ?

Het standaard pakket, hierin zitten : Verzorging en schoonmaakproducten Houdbaar eten en drinken Misschien zelfs wat verse producten, wanneer we dat gedoneerd krijgen Met Sinterklaas : Krijgen de kinderen een cadeaupakket. Daarin zitten schoencadeautjes, cadeau’s voor 5 December en natuurlijk wordt er ook aan wat lekkers gedacht, zoals strooigoed en chocolade popjes. Alles is dan al ingepakt en voorzien van een jute zak, zodat Sinterklaas feestelijk kan beginnen. Rond de Kerst : Kan het gezin het vleespakket komen halen. Wij streven ernaar om vleespakketten aan te bieden die geschikt zijn voor een gourmet of fondue maaltijd. Ook aan de andere kerstdag wordt gedacht en zelfs de dagen erna kunnen de mensen nog met het vlees vooruit. De problemen stoppen immers niet na de feestdagen. Met Pasen : Ook met Pasen worden deze twee dagen verzorgd met vlees en voedselpakketten en iets lekkers voor de kinderen. Anders dan voorafgaande jaren is dat de gzinnen nu het hele jaar door hulp krijgen. Helaas zal dit in het begin niet elke week zijn, zoals de Voedselbank. Maar met de feestdagen hoeven zij in ieder geval geen extra kosten te maken. En hopelijk gaat het ons ook lukken extra hulp te bieden wanneer bijv. de kinderen jarig zijn. Maar nogmaals, we zijn afhankelijk van giften, dus van U! We zijn blij met welke vorm dan ook. Het kan in natura zijn, zoals eten, verzorgingsproducten etc.. Maar u kunt ons ook financieel ondersteunen. Daar waar u zich goed bij voelt of uw budget het toelaat. Wij als Sitchting zijn met elke vorm van donatie geholpen en blij.